Såå rolig helg!

Wooho i lördags fick jag gå min första riktiga modevisning. Damn! Det va såå jädrans skoj! =) Jag vill igen,igen och IGEN!
Blev en hel dag/natt. Samlades kl.10 på morgonen. Sedan var det provning av kläder, smink&hårfix, träning mm.
Vi va 30st super härliga tjejer som gav mig en dag jag sent kommer glömma!! :)
Efter showen ( ett slutsålt allstar med jublande människor ) så började festen. Utgång där på Allstar tillsammans med ett helt galet bra gäng! Vänner som IDA,MIMMI,ANNA, kära sminköser från studion, samt Pär och hans fotbollskamrater.
Kunde ju bara bli TOPPEN!

Igår söndag så var jag och fotade lite höst/fashion med Fredrik. Bilder från det får ni se lite senare.

Nu showbilder, Varning för smått COOLA kläder! ;D

Bilderna är tagna av bla mimmi samt 2 andra som fanns med vid showen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0