Härlig start

Igår var inte min dag. Fyyy. Men man ska ju ha såna dagar också. Tack och lov så valde jag att avsluta den bra.
Jag och Rebecca var på bio, Jägarna 2. Lite kung stormare och lassgård är!. Älskar svenska filmer!

För att minimera risken att idag skulle bli en lika dålig dag så ställde jag väckarklockan på 06.15- åkte till IKSU, hoppade upp på löpbandet, sedan gick jag på ett 55min Yoga pass. oooooh LOVELY MORNING!
Hemma kl. 8. Duscha, ätit lång och god frukost, gjort mig iordning, varit ute på morgonpromenaden med hundarna. YÄS- idag är en BRA dag! Kanske borde såna här mornar förekomma lite oftare? ;)

Snart lunch med min älskade. Sedan blir det jobb.
Imorgon kommer Jill Johnson- vilket innebär blandade känslor. Men fantastisk är hon verkligen! K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0