löven faller

Sommaren är förbi och ute faller nu löven hastigt från träden. Innebär detta att snön faller snart!!?
Allt ska hela tiden gå så himla snabbt. Som våran gäst sa till mig i fredags: Tiden går bara snabbare och snabbare ju äldre man blir. Enda gången tiden va en evighet och räckte till var när man va liten.
Då känner jag genast att jag vill bli liten igen.

Jag längst ut till höger här tillsammans med mina 3 systrar

Måndag idag.
Ledig dag. Skogspromis, lunch ute med Pär, Bakar, städar garderoben, packar ner sommarkläderna och hämtar upp vinterkläderna. brrr. Tittar på resor till solen.

Helgen har varit VÄLDIGT bra! I lördags spenderade jag förmiddagen i skogen med emil&greta. Jag plockade 1liter blåbär(för hand) Mycket fridfullt och mysigt. Sedan var vi trötta i benen. Gick hem och slöade en kort stund. Snabbt efter begav vi oss tillsammans med Rebecca, André, Leia och alla 4 hundarna till Rs pappas hus. Långt ute i skogen vid en fjärd. Jätte fint och jätte härligt. Där lekte hundarna fritt. Vi satt och snacka, lagade god mat samt dessert. Såg film och hade det ljuvligt.
Igår, söndag, var pär borta på match hela dagen. Vädret var fantastiskt härligt!!! Gick långa promenader, blev bjuden på lunch hos Rebban&André och middag hos syster&svåger. Fotade höst bilder med Andreas. Jag mycket gott bjöds det på även denna dag.


Pär och Leia- det nya kärleksparet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0