Med glass och paket


Igår den 5e september, fyllde min älskade underbara Emil 6 år!!! Hurra hurra hurra!
Tänk vad åren går. Men ändå "bara" sex år?...Tycker att han alltid har funnits här vid min sida. <3
Firade honom rejält! Han fick två leksaker (som Greta såklart redan förstört!), smarriga ben att tugga på samt vaniljglass&ostbågar!


Idag på arbetet var det inte vilken dag som helst! Stora stjärnor (i mina ögon) gästade oss idag.
Fick sminka en stor svensk idol: Peter Stormare. Även härliga Lassgård och Sundvall fick en omgång av mig i sminkstolen. En väldigt trevlig dag(som alltid iofs;)).
Veckan fortsätter vara bra!
Jobba tills på fredag. Och efter jobbet ska jag snabbt bege mig hem till kattungarna- mys!

Lilla lovisa som syrran var kattvakt till.
Nu ihelgen är våra kattungar lika gamla som hon var på denna bild= den bästa tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0