Precis så vill jag känna

På denna bild har jag så förbaskat kul, GLÄDJE!
Notera att bakgrunden är molnig, REGNIGT plus att en våg sköljer över mina bara ben! Ändå denna glädje. Kanske måste jag ta på mig en klänning, gå ut i regnet och försöka hitta gläjden igen över det här vädret. Tro tyvärr inte det kommer fungera då det va sommar när bilden togs.
VARMT UTE, moln och regn med kort därefter så vet man att solen kommer fram och torkar min blöta kropp. Nu finns det ingen sol så långt ögat kan nå, och höga snödrivor längs vägkanten..så..slutsatsen av detta...sommaren är BÄST! även om det ibland är regnigt så är man glad ändå! ;)
Dags att gå ut med hundarna och bli blöt!
Sedan ska jag åka och dansa streetdance.
Det kommer göra gott för min själ. (och även för kroppen då jag ha en stor godis&chips påse här som det tas flitigt ur)

BTW jag har träningsvärk i mina armar efter 1 dags skurning av vita skinnsoffor. PJUUU ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0