Videkissar

Gick och plaskade i den blötaste snön på morgonpromisen, inte så skönt! Men jag passerade ett träd som var fullt med vita små söta ludna videkissar! Då glömde man genast plasket i skorna. Tänkte plocka in ett fåtal kvistar bara för att dom är så fina, men nej dom fick sitta kvar så de får chansen att blomma ut när vårvärmen kommer i slutet av veckan.

Nu ska jag strax gå till bussen. Åka ner på stan och få håret färgat. Väldigt efterlängtat! Dock är jag typ nervös. Har ju gått till Eva Lena dom senaste 7åren. Och nu ska någon annan exprimentera med mitt huvud. IHHHH. Men hon jag ska till verka också superduktig så det är bara hoppas det stämmer ;) OM det bli bra så får ni se det imorgon. Annars inte =) Önskar dock att jag och E-L kunde bo lite närmre varandra!

Önskar er alla en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0