En förväntansfull dag

Ojoj tiden har än en gång sprungit iväg.
Jag har varit hemma hos mor&far en vecka med djuren. Det va trevligt som alltid! Jag var i H-sand med lilla syster en dag(fick där agera hundpolis;)), med syster, E och mamma i birsta en annan dag, hos moster en dag och så vidare...så det ha varit full gas varje dag.
Kom tillbaka hit till ume i fredags. Då hämtade vi Linnéa som kom upp från Sthlm för att hälsa på oss. Detta har såklart inneburit en väldigt skoj helg! Hon åkte hem igår igen. Tiden går alldeles för snabbt! Vi har mkt att ta igen. Men det dröjer inte länge tills nästa gång :)

Idag har jag gjort en provsminkning inför bröllop på Lördag sen bäst av allt så har jag varit en sväng med bästa Rebban och världens sötaste Lise på stan. En vecka är hon nu och det är redan andra gången vi få umgås.
Lyckos jag :)

Imorgon väntar ännu en rolig dag! Då tar jag tåget till Övik. Ska få umgås med Emma&Linda. Det var vi tre som hängde ihop under hela gymnasietiden! Ska bli super duper kul! :)
Hoppas på bra väder så vi kan äta mysig lunch i parken.
Hur som helst så blir det toppen att få ses och snacka igen några år ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste storasyster!!! Om du är hemma under mina sista två lediga veckor så kommer jag upp;D <3

2012-08-16 @ 08:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0