drömmen som blev sann

Det har varit tyst ett bra tag här nu. Men det är ett tecken på att jag har fullt upp och väldigt kul! Utomlandsresan, jul, och nu strax nyår. Full rulle. Så detta lilla inlägg blir mest ett tecken på att jag finns kvar även om jag varit väldigt tyst ;)
Bjuder er på en av mina absoluta favoritbilder från denna månad, detta år, ja hela mitt liv faktiskt.
Min högsta dröm enda sedan jag var barnet har varit att få vara i samma hav som en delfin. Tänk att få bada, simma och leka med dom mest fantastiska djuren; delfinerna. 26år senare såg jag till att det blev verklighet där borta på Dominikanska. Och jag finner bara ett ord: MAGISKT! Jag kommer absolut att göra det FLER gånger, var så säker!!!!!!!! :) :) :) :)
Luna och jag njuter av en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0