En ny dag

Igår va ingen höjdar kväll...eller så var det det :P Jag hade svinont i halsen,feber,huvud och magvärk. Plus en masssa träningsvärk! Så min kväll spenderade jag inrullad i mysfilten, drack hett vatten med massa ingefära&honung i och åt ett halvt paket krossadchoklad glass ;) Frågan är... är det kanske härligt att må lite krassligt ibland? hmm..
Nä det är faktikst ingen hit när man egentligen vill göra så mkt. Skulle ju fortsätta på mina tavlor men det få bli ikväll kanske? Min kropp har väl fått sin behövda vila nu med gårdagskvällen i soffan ;P
Mår bättre idag. Tack och lov. Ha gått en skön promenad på sjön med trevligt sällskap av Björn som sedan följde oss hem för en kopp te.
Nu taggar jag jobb =)

Och ett stort grattis till våran stjärna Roy! Självklar vinnare! http://www.byroyfares.se/lang/se/blog/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0