Här vankas fest

Lördag hela dagen lång!
Det var mig en envis förkyldning det här. Vi brottas mot varandra och ännu har ingen vunnit. JAG SKA VINNA, VÄGRAR BLI mer SJUK. FRISK är det jag tänker vara!

Imorse besökte jag IKSU en kort sväng. Jag vet, man ska inte träna om man är förkyld med jag gjorde endast några yttepytte styrkeövningar bara för att ha utfört någon slags "träning". Efter det väntade en smaskig frukost. Sen har jag varit på stan och sökt skor idag. Lyckades iaf hitta ett par träningskor. Det blev en skjorta och en klänning också. ;)

Nu har vi just käkat pizza och snart kommer det att trilla in vänner här! Trevligt värre med en liten partykväll. Melodifestival också. Undra vem som gör största floppen ikväll med klädvalet? Marie S förra veckan va ju en skandal!
Nej nu är det dags. Powernapa i 10min, på med snygga kläder,håret i en knut samt lite nytt smink kanske =)

Ojsan...haha var in och kollade på Ebbas blogg..där dök visst jag och annelie upp. Hihi glada och fina tjejer som gillar när det bjuds på tårta på jobbet ;D
http://blogg.svt.se/ebba/

Här är sötaste Leia förra söndagen då vi var barnvakt. Mest poppis var såklart "mjau" (Elvis) ;)
De både lekte och kramades =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0