Jag saaa juh det!


Sol och en klarblå himmel! Det är ju ljuvligt! Ännu trevligare hade det varit om det va helg! :P

Semeldagen väntar. Och jag som bestämt mig för att vara sträng mot mig själv och bara äta såna där onyttigheter på helgen. Imorgon kan det råka bli ett litet undantag, "bara för att" ;) Hittade en passande bild från hemmet på landet. Mamma är världsbäst på att baka! Och hon slår alltid på stort. Man blir aldrig besviken och det finns alltid mååånga sorter att välja bland! :D Underbart! Hade jag varit hemma imorgon hade det dock inte sett ut såhär. Nix då hade hon bjudit på hemmagjorda semlor. Mums! Som det ska vara! Istället kommer jag äta en semla från Coop om det blir någon :P


Hur som helst så är det en lång arbetsdag imorn och jag behöver all den sömn jag kan få.

Så god natt alla fina!


Min älskade i somras från Makarska rivieran. 2012s resa kommer bli minst lika grym! Känner det på mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0