Onsdagen är här

Detta betyder att jag inte börjar förens kl.13. Woop. Då tänker man "WOOOW så mkt ledig tid på morgonen!",Sovmorgon och sånt. Nej nej NEJ!
Igår kväll när vi skulle sova så skulle jag ge greta en gonatt puss, då märker jag att något hänt med hennes öga!..=/ Tog henne och rusade in på toagolvet. Då var det det "tredje ögonlocket" som det heter...det hade svällt upp rejält. Välde som nästan ut ut ögat. Riktigt obehagligt. Jag lekte sjuksköterska och vips någon halvtimma senare så va den borta. Vet inte om det försvann ner i ögonhålan eller vart den tog vägen. Greta mådde hela tiden bra och fattade INTE ALLS VAD JAG HÖLL PÅ MED! hihi
Hur som så fick katten och hon sova åtskiljt inatt, då det va han som olyckligtvis hade råkat orsaka denna lilla inflammation i Gretas öga.
Imorse hade jag ställt väckarklockan TIDIGT så jag skulle kunna sköta om tösen samt snabbt fixa tid hos veterinären. Men det enda hon ville imorse va att vi skulle öppna sovrumsdörren så att elvis kunde komma in och mysa med henne!
hehe DOM ÄR BARA FÖR GOA IHOP! OCH ögat ser ut att må bra och vara som vanligt igen. Men hon bevakas ständigt av mig nu ;)

UUH jag känner mig lite känslig just nu!... Igår var en känslosam dag! Med gästen på jobbet som berörde mig otroligt mycket. Det gjorde hon iofs redan innan men att möta denna kvinna var en mycket minnesvärd stund som jag aldrig glömmer! Sedan på kvällen då jag kom hem så väntade ju "mot alla odds". ÄVEN det väldigt känslosamt och sen råkade jag titta på en dokumtär om björnar. Några blev skjutna av grymma jägare, vissa små bebis björnar dog plösligt aaah MEN NI HÖR JU!? Hahaha sånt klara jag ju bara inte av!

Idag har jag därför bestämt mig för att lysa upp lite. Stylat mig liiite VÅRig!! :) Och efter jobbet blir det träna så att svetten sprutar ;P

Här är från mig nu


Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

SNYGGING!!!

2012-02-01 @ 18:38:20
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Mimmy

Men jösses vad vacker du är, verkligen! Dollface _

2012-02-22 @ 08:52:07
URL: http://mimmyl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härlig blogg du har!

2012-02-22 @ 09:16:59
URL: http://goteborgfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0