Efter en lång dag väntar nu sängen

Yes det har varit full gas på jobbet idag. Åh när jag kom hem från jobbet idag så väntade två trevliga överraskningar. 1: Min nya parfym som jag beställt över näter, super snabbt,bra&BILLIGT! Nu ska jag bara vänja mig vid att lukta såhär ;P. 2: En liten lapp gömd under kudden där det va en inbjudan till 3rätters middag ute imorn och sen bio med popcorn på det! <3
Hello friday! Jag längtar redan tills jag få kliva upp och njuta av dagen som väntar =)
Och för att det ska bli en extra skön och bra dag så är det bäst jag går och lägger mig NU!

Grattis syster anci&fredrik till era vuxenpoäng idag. Vi önskar er all lycka och ser väldigt mycket fram emot inflyttningsfesten. Lite avis är man också för den delen. Men tycker mest det är galet kul!
Tänk så vuxna vi(ni) håller på att bli ;)

Ute värker snön ner! Lovely men räcker det inte snart? Jag ha vårkänslor och Emil syns snart inte ;)





Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

Ååå jag saknar dej juuu! Vill hälsa på :(

2012-01-27 @ 09:43:30
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0