Igår var en mysig dag!

Jag hade en "besöksdag".
Åkte först till min bästaste moster. Umgicks med henne ett par timmar. Åt tomtegröt,fikade,såg skidskyttet och så vidare. =) Därifrån tog jag sedan bilen till Malin och hennes söta lilla dotter Filippa. Jag och Malin är lika gamla,född samma dag, gått i skolan tillsammans i nästan alla år, bott tillsammans både under gym.tiden samt högskoletider. Men efter det har åren gått i rasande fart och vi hade mycket (läs många år) att ta igen igår. Super mysigt! Och vips så har hon blivit "mamma" och köpt hus!
Åren går verkligen. Vilket är lite kul också ;) Det är bara inse,... vi är inte 17 längre! ;D

Idag så är det fredag den 13e! Otur är jag van vid, och just såna här dagar brukar jag inte gilla. Tänker på vad jag ska göra idag. Ute är det ngn slags storm igen. Blåser som tusan! Jag ska iaf iväg och åka lite längdskidor! Får ju inte tappa mitt träningsflyt nu. Träningsvärken börjar försvinna,vilket tyder på att det va några dagar sen sist! ;)
Men sedan är planerna få. Ev hälsa på yttligare en vän.

Det sämsta som kunde hända igår var att mitt kamera batteri tog slut. Och min laddningsdosa blev kvar hemma. suck. Jag som ville ut och fota fota fota. 
Kanske tog det slut för att jag inte skulle kunna åka ut och fota idag( fre 13e). Allting har en mening. =P

Hoppas ni alla får en bra fredag och en ännu bättre helg! 

Åh men titta vad jag hittade! Världens sötaste lilla Greta som valp.
Snart är det här två år sedan!
 
Och finaste Emil som så snällt tog hand om hans nykomling till "lillasyster"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0