Back on track

Det är redan en vecka sedan som vi hade den helt underbart roliga och härliga helgen på hemmaplan, tillsammans, hela familjen samlad plus resp. Rena rama julafton! Love it!

Och ridturen- det va ju precis så kul som jag hoppades på..om inte ännu lite bättre faktiskt!
MÅNGA SKRATT från oss alla och många ROLIGA MINER från de ovana hästryttarna. En upplevelse vi sent glömmer. :)

Idag har jag spenderat min förmiddag på salongen Wish, sminkade där Malin och André på deras stora bröllopsdag!
oj oj OJ SÅ VACKRA DOM VAR TILLSAMMANS! De fina kläderna, alla känslor och dom små detaljer som bara gör det så FINT!
Hoppas de har en helt fantastisk dag, vädret blev då strålande iaf så det är ju en himla bra bröjan :)

Efter det åkte jag och Pär och spelade minigolf...det va min abosolut bästa chans att vinna över honom på de här 5åren,,men nää då slår min otur in på de sista banorna och jag förlorar än en gång..denna gång med 4 ynka slag. Nästa gång!! ;D
Nu ligger köttet i marinad så snart blir det grillning denna ljuva sommarkväll.

Åter till hästturen. Bilder från Västanå!



Kommentarer
Postat av: Maria-Thérèse

Älskar bilden där hästen svänger med svansen!

2012-07-30 @ 22:28:48
URL: http://blog.afiori.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0