Bullbak

Igårkväll var det bullbak för hela slanten här i mitt kök. Mums! Det råkade slinka ner en hel del i magen också.
Men när man ha nybakade kanelbullar så är det ju lag på att äta minst 2st!
Det finns tre påsar till i frysen tack o lov. För tanken är ju att det ska finns lite gott fika till den som känner för att komma förbi på tisdag till veckan då någon (läs jag) visst fyller år igen.
Välkomna!

Köpte mig själv en liten tidig present. En ny receptpärm. Vi fick in dom på jobbet för ngn vecka sedan-såå fin! :)
Den ska nu bara FYLLAS med smarriga recept!

I tisdags på dagen bjöds det på ett riktigt kanonväder, då passade jag och de två vännerna A&S på att ha picknik i parken. Första gången för iår. Det va så trevligt,timmarna flög iväg!! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0