oj nu igen!

Jag försöker att va bra på att uppdatera med om det ändå fanns fler timmar på dygnet ;)
Den senaste veckan har det varit full fart!! Jobb mest varje dag... och i tisdags så genomgick Emil (och även jag psykiskt!) en hel del smärta genom operation, bortbränning av ögonhår samt utdragning av tänder.. ja ärligt så var jag verkligen inte förberedd på allt detta..och det va iofs tur det!!
Mitt hjärta grät när jag fick tillbaka min lilla älskling..han kom ut alldeles blodig runt munnen, vinglig och ynkig, tratt runt halsen och stygn som sticker ut ur hans öga. Han ska gå med tratt i 4dagar till och han är världens duktigaste!!! Jag känner&ser att han redan nu mår mycket bättre!! OCH DET ÄR DET VIKTIGASTE!! <3
Så efter i tisdags har all ledig tid gått till att pyssla om min ögonsten.
Nu ihelgen har även mam&pap varit här och hjälpt till och umgåtts med oss.
En intensiv, jobbig och smärtsam vecka men ändå en sån bra sådan.

Nu är vi laddad för måndag, en ny vecka med nya starka krafter!
Plus att vi har massor med roligheter att se fram emot!

När man gått igenom mycket smärta så får man inte bara ALL KÄRLEK jag klarar av att ge
utan även små presenter..
han är tok lycklig över sin alldeles egna anka! sötisen!


Och så är vi duktiga och kan sköta oss exemplariskt även utan tratt!
Han är klok min Emilbus.


Det blir även kortare promenader när man är liten och krasslig.
Då passar vi på att njuta av dom och plocka in fina sommarblommor

Igårkväll hann jag och Rebban med att åka till Båten och dricka ett glas låtsasdrink/vin
Trevligt värre :)


MUMS, jag avnjöt just en DUNDERGOD kvällsfika- jordgubbar och b&j´s cookie dough

Det var allt för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0