Svenska dagen

Nationaldagen. Den har jag firat med först en lång och härlig promenad, medan solen värmde, den inkluderade även att jag och hundarna låg på fotbollsplanen vid nydala och bara mådde gott. Inga stresspromenader här inte ;)

Kom hem från Päras match för en stund sedan. Dagen till ära så packade jag med mig filten, saft och gott hembakat fikabröd. Ja så lätt kunde man göra den matchen lite trevligare att se på hehe ;D Vinst blev det också, tack för den!

Nu lagas en simpel "lördagsmiddag" och sedan blir det bio tillsammans med syster och stefan.

Här är ett par bilder som jag tog på baltjejen Anette som jag stylade igår. Väldigt skoj var det och vilken fin tjej! :D Hoppas dom fick en underbar kväll, vädret var då på deras sida iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0