Ett dumt fall

Ja norskan föll och gjorde så att Helenas sista chans om en ny vm-medalj försvann snabbt! Typiskt! Så tråkigt när sånt där händer, och framförallt när svenskorna drabbas ;)

Mysig godisskål från gårkvällens mellomys.

Min frukost när moster o mamma gästade mig! MUMS! Älskar tomtegröt! =)
Sminkade även Camilla inför en intervju med VK i veckan som gått.
Här har ni hennes blogg; http://www.finest.se/userBlog/?uid=38622&beid=2052328
Gillar att det inte bara är jag som dyrkar solen härliga ljus!
Titta hur vackert mina tulpaner sträcker sig mot solljuset!!!



Nu blir det promenad sedan filmen Taken med älsk, syster och Stefan. Med lite semlor till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0