Gjort det bästa av situationen


När man vaknar och snön bara VRÄKER ner! Jaa jag vet, mkt info om väder här men jag tycker man(jag) påverkas så av vilket väder det är. Visst det är jätte vackert och mysigt med snö!...
men inte nu va. Det är ju sista mars imorn...
Men man har ju valt att bo här i norr och då får man faktiskt räkna med att ha det såhär.. ;/
Hursomhelst så har jag just kommit hem från en mysig fika på babycafét på Teg tillsammans med Rebecca&Leia <3
En bra start på den här helgen =)  Imorgon blir det fest med gamla goa jobbbrudar. =) sweet!
Jag behöver inte mycket mer. Nu ska jag ge mig på att bygga en hemsida. Den kommer bli grym I hope! ;)


Kommentarer
Postat av: Andreas Gradin

Ett tips är att bygga hemsidan i wordpress. Finns många färdiga mallar och enkelt att justera/byta utseende och administrera. Jag kör min i wordpress och även den jag fixade till Styling crew8



/Andreas

2012-03-30 @ 13:57:40
URL: http://www.fotonord.se
Postat av: Leonida Kosari

Snyggo!!!!

2012-03-30 @ 16:10:45
Postat av: Mimmi

Sjukt snyggt, DU leverar!! :) Lovely!

2012-04-04 @ 16:58:11
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0