With a smile on my lips

Måndag och jag har varit igång sedan halv åtta imorse. Det va typ sovmorgon för mig eftersom jag stigit upp före sju hela helgen. Idag var det svårare att komma upp ur sängen och när jag kom ut i köket förstod jag VARFÖR!
Det snöade! Alldeles vitt ute igen, överallt, igen! Men tur det är 19e mars idag så man vet att det kommer försvinna lika fort igen!
Är ni morgontrötta? Eller kliver ni också upp vid 7,halv 8 tiden även fast ni är lediga och inte har några som helst måsten?

Såhär kul är det när jag ska bädda sängen, det är lika kul VARJE morgon!
Och det tycker jag också:)
Busfröna!

Jag ha hunnit med massor idag. Dagens trevligaste stund var att ha bästa Maud här på besök! Det va på tiden ;) Supertrevligt. Pratade, fikade och så fick jag ett fint paket. TACK så JÄTTE MYCKET! =))) Passar perfekt! =)


Nu snart väntar favorit passet på IKSU tillsammans med Karin. weeei!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0