En helt vanlig torsdag

Som jag personligen väljer att sätta lite guldkant på! Dagen har bestått av alldagliga saker som städning och tvättning, även en blåsig kall och skön promenad till affären där det va strömavbrott. Helt plötsligt blev det liiite roligare att handla...i mökret,spännande! Tur att man visste vart saker och ting är ;) haha

Vad gjorde jag som satte guldkant på dagen? Bakade en fantastiskt god kladdkaka, med grädde och egenplockade hallon. Till den såg jag veckans desperate avsnitt. Lovely! Att unna sig lite godsaker och bara slappa i soffan.
Nu taggar jag för träning. Step Dance med Karin. Usch vill inte tänka på hur längesen det va sist...(1v exakt) Och på lördag åker jag på en veckas semester,hmm löparskorna måste följa med då!
Efter kvällens träningspass så ska jag ut med en god vän/kollega, äta&dricka gott på Lottas.
Vilken dag! Mycket av det goda, en helt vanlig torsdag! Det är då man uppskattar det lite extra känner jag ;D

Bilder från igår måste både du och jag vänta på i ett par veckor. Gaah jag som tjuvkikat på dom lite är rätt så otålig!!! Det såg så jädrans bra ut! :)))))) :)))))

Mina bästa myskamrater, SAKNAR!!!! Skönt och veta att ni skuttar runt i det fria och jag gör er snart sällskap <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

allt bra med dig ? har du haft en bra helg ?

kram

2012-05-06 @ 18:39:45
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0