Jag är tillbaka i Umeå

Efter en veckas semester där jag har hunnit med så mycket trevligt, nu är jag hemma igen. Vilket också kan kännas lite skönt ;)
Däremot, direkt jag kom uppåt norr så började regnet att piska mot mitt ansikte, kallt, grått och urtråkigt väder! Men mysigtva det ändå. Då höll man sig inne, gosade med alla efterlängtade djur och vilade upp sig kropp efter många dagars spring längs stockholms gator. =)
Nu har vi äntligen fått solen tillbaka och några fler plusgrader än 5 ynka. :)
Mamma skjusade upp mig i söndags. Igår så var vi och handlade, hon bakade bullar och lagade massa god mat. Idag har vi strosat på stan en sväng. Handlat blommor till balkongen. Weeiho nu sitter jag med massa jord under naglarna och kan glatt se ut på den fina balkongen med dom fina färggranna blommorna!
TACK
världens snällaste mamma för allt!! <3

Var på loppis med familjen i söndags. Mina fynd ska få sin plats nu också. Älskar att pyssla och ändra om i hemmet, det bor en liten Maria Montazami i mig ;))


Snart ska jag bege mig på ett kvällsjobb. Ska sminka en tjej som ska fotograferas av Andreas. Det ska bli KUL! :)
Om Du också vill bli stylad,välkommen in på min hemsida http://ccstyling.se Där finns info samt kontaktuppgifter.

Här är första bilden från min senaste fotosessionen med Jocke. Lite 50tals känsla över den. Smink,hår och kläder är fixat av mig. Fler bilder kommer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0