Instagram

Dagens bilder från min instagram.
En bild från ett otroligt smarrigt (och rejält) fika med Sandra på Göteborg idag. Efter det gick vi av oss lite på stan,shit så mycket fint vi såg! Man hittar ALLTID massvis med fina saker till sig själv såhär vid juletiden när det är tänkt att man ska hitta saker till andra. Julklappar kallas det;)Jag måste ta tag i det! Mindre än 3veckor kvar!
Ugglorna fick jag igår i ett fint guldigt paket när Pär kom hem från sin Sthlmstripp. Världssnäll pojkvän :) Har såklart haft dom på mig hela dagen tillsammans med en blå sminkning och min nygamla väst som jag fick ärva av moster ihelgen när jag var hem.
Igår pysslade jag och gjorde adventfint här hemma. Imorgon lurar jag på att sätta upp julgardinerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0