Lill flisan, busan, sessan, dunbollen, Ayla!

Kärt barn har många namn - likaså gäller hundar! ;D Hon är bedårande&helt underbar! SÅ fantastiskt med en liten valp :)) däremot är hon så busig så att försöka ta kort på henne va svårt!! Nästa gång ska jag smyga mig på henne när hon sover ;) Nästa gång vi få ses är inte alls långt bort, tur det! :))
Bjuder er iaf på några (oskarpa) bilder, man ser ändå hur SÖT hon är!)
Även en bild från mitt julfika som jag bjöd på:)
Igår jobbade jag sen var det party med några härliga brudar! KUL! Idag är jag en aningen trött men efter ett gympass fick man en dos en energi fast jag valde ändå att spendera mestadels av dagen i soffan tillsammans med mysiga djur och pojkvän :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0