Drivor att brottas i

Imorgon är det än en gång torsdag. Jag ska börja mig morgondag (efter dom vanliga morgonrutinerna) med att åka till sjukgymnasten. Sedan blir det att uträtta några ärenden för att efter det börja förbereda sig inför torskvällens fotografering. Jag ska denna gång sminka. Endast. Det ska bli väldigt skoj :) Jag hoppas på toppen bra bilder! :) Ja ni kommer ju så småningom få se dom såklart :D
Idag har vi haft en mys dag, med träning och besök av S. Som många andra dagar så var det bara att ta Greta till duschen när vi kom in från vår friska promenad, hon lyckas ALLTID hitta dom där riktigt leriga vattenpölarna att hoppa&skutta i. Men hej, om hon vill göra det för att det nu visst verka va just SÅÅ kul, ja då är det väl bara låta henne köra. Det finns ju som sagt en dusch ;) Men ska jag vara ärlig så känner vi nog en viss längtan efter snö. Pudersnö. Labyrintgångar att skutta i, drivor att brottas i, snöbollar att studsa efter listan kan göras lång.
Titta bara på dessa två bilder. Visst är det väl fint!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0