Hjärta

Idag har varit en bra dag, men oj så trött jag är nu. Har hunnit med 2 jobb. Tränat bodybalance med S. Lagat två nya rätter, pastagratäng till middag och chokladpudding till efterrätt. För första gången i mitt liv gjorde jag hemmagjord chokladpudding. Åh så gott och så enkelt.:))) Ni borde testa! Serverade med grädde&hallon :) Inspirationen&receptet fick jag från fantastiska, underbara Clara
Imorgon är det åter igen fredag, veckorna springer iväg vilket känns där ute i luften- börjar va rätt kallt! Känner att en varm och fin mössa skulle sitta fint. Ha bara inte hittat den rätta ännu :) Nästa vecka är det ju fashion week här, då kanske den dyker upp ;) Dags att slå igen mina små ögonlock
Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0