EMIL 7

Igår, den 5e september, för sju år sedan föddes världens sötaste lilla valp. Tillsammans med många syskon i ett litet hus i Söråker skulle han spendera sina 8 första veckor i livet.
Vad varken han eller jag visste då var att inom loppet av 2månader skulle våra liv förändras till något fantastiskt!! Fyllas med kärlek, lycka, massor med äventyr och bus! Och det bästa av allt - VI två fick bli ett hejdundrande team! Glömmer aldrig den dagen när våra blickar fick mötas, när du i din lilla kropp somnade i min hand på vägen hem till ditt nya hem. Du kände dig redan trygg med mig. Fint! En hund är verkligen människans bästa vän! Dom blir som ens barn. De betyder allt för en!
Jag skulle gärna spola tillbaka tiden om och om igen- 7år har ju bara sprungit iväg!
Emil du är min bästa vän! En sådan som man aldrig vill förlora.
Gårdagen firades med presenter och skogspromenad där vi åt/plockade massa blåbär. På kvällen blev det blåbärspaj. Vi hade en underbar dag!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va underbart skrivet Carro! Pussa Emil från mig :-)

2012-09-07 @ 13:24:21
Postat av: Anonym

Tack snälla! Han ska absolut pussas på ;D

2012-09-07 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0