Ensam morgonstund

Njuter just av en underbar start på dagen. När man fått vakna tidigt av solens strålande ljus. Man känner sig pigg som en lärka och inser snabbt att man är ensam om det. Alla andra sover. Att försiktigt ta sig upp ur sängen och smyga sig ut ur rummet för att bara njuta av en knapptyst morgonstund i ensamheten och solens värmande strålar. Det är morgonsstund med guld i mun!
 
Veckan som gått har varit riktigt kul faktiskt. Hunnit träffa vänner, och fler dejter är inbokade nu till veckan också:)
Jag har jobbat en hel del men ändå fyllt all min lediga tid med något skoj. Träning, bakning, promenader, tjejfilm, mingelkväll mm. Och i den farten har jag även gjort tråkgöra som städat och tvättat utan att jag märkt av det. Bingo! ;)
 
I torsdags efter arbetet så gick jag raka vägen till källbergelmberg.se som hade mingelkväll med JohannaN s smycken i fokus. Glad att jag gick dit. Det blev ett perfekt avslut på dagen! En super trevlig kväll med massa glada människor och så sjukt många snygga smycken! En liten favoritring fick följa med mig hem. Tre små fåglar i ett fågelbo. Im in love. Har haft den varje dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0