Helgumsbilder

Hade ju såklart tagit fler bilder än de två som jag la upp tidigare när jag var hemma sist.
Här kommer några till :) Alla på något djur. Vilda eller mindre vilda.
 
Älskar när man får syn på detta.
Grannen som är ute och kör hästarna med vagn. Och vovven som springer bakom.
En känsla av "förr i tiden" över det hela som jag älskar! Önskar att man såg det mer ofta.
 
Två söta bambi (rådjur).
Vårfågeln storspoven kom och sjön för mig
Rovfågeln hade hittat hem igen. Även det ett vårtecken.
Älskar att bara vara ute på gården och skåda detta vilda naturliv som är så nära inpå mig.
Och mina små vilddjur följer mig överallt. Buset. Energin. Äventyren. Inget är roligare än när vi är på landet!

Livsnjutaren Astrid! Hon är så vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0