Hej nya livet!

JA jag kan glatt säga HEJ till mitt nya liv!
Finally! Efter min helg i Örebro så har många dörrar öppnats! Känslor som skratt, tårar, befrielse, tacksamhet är en liten del av vad jag upplever.
Även fast jag nu är tillbaka i Umeå igen så är det inte samma tjej som kommit hem. Nix!
Jag kan inte sluta le, hela min kropp spritter av lycka! Jag som alltid känt starka band med djuren. Jag som under hela min uppväxt sökt mig till djuren i första hand, i alla lägen.
I Örebro fick jag svaret varför.
Tänk så fantastiskt allt kan känns! Det är klart man är lite slut i huvudet efter allt. Mycket nytt att ta in men jag kan inte vara mer tacksam för all den kärlek jag känt i helgen. För all den kärlek jag känner nu. Jag njuter i nuet. Gårdagens bekymmer finns inte mer. Här och NU!
Jag tänker vara mig själv idag. Jag tänker lyssna på mitt inre.
Det är fler än jag som är glad om jag säger så ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0