iiiiiihh

Idag var det på riktigt!! När jag vaknade så såg jag hur SOLENs strålar lyste in genom vårat köksfönster! Hej va det gick lätt att hoppa upp ur sängen. Klarblå himmel och sol! Åhh hå hå va efterlängtat! :))
Dock kallt, men vad gör väl det :) På morgonpromenaden fick kameran åka hem ut, det va längesen sist. Hundarna tyckte att det var sådär kul med kylan därför fick det bli en kort tur med snabba bilder. Vackert är det!
Har sedan jag kom in känt mig som Elvis, vi har båda suttit klistrade vid köksfönstret och bara känt ljuset och värmen stråla mot våra ansikten. Härligt!
Blir direkt (ännu mer) sugen på VÅREN så idag åkte min gula "vår skjorta" på igen.
                                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0