Smink bilder

Igår gjorde jag en lila sminkning.
Det blev så fint att jag var tvungen att stoppa i linserna så att det verkligen skulle få synas! :)
Idag däremot var ögonen alldeles röda och trötta när jag vaknade.
Torr luft på arbetet och linser på det en hel dag var orsaken tror jag ;) Så då fick det bli lite lätt brunsotat med en hel del ljus skugga för att ljusa upp ögonen så dom inte skulle se så trötta ut. Och galsögonen på!
Igår ramlade jag in på Monki och med min ut hade jag två riktiga FYND!2 plagg som jag kollat på flera gånger tidigare och igår var dom så prissänkta att det kändes som jag "tjänade" på att slå till! haha ;)
SÅDANA FYND- BÄSTA SHOPPING GLÄDJE! ;D
Den fina våriga gula skjortan åkte på direkt idag!, kunde bara inte motstå! :))
INSTAGRAM BILDER. CCSTYLING_SE
SOV GOTT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0