aj aj aj

Visst är det underbart att träna, man blir lite lycklig och det känns bra i kroppen....
tills det att den där f----nnade träningsvärken slår till!!!
I måndags var det dans, igår cardio, och imorse kunde jag knappt ta mig upp ur sängen!...jag vill inte vistas ute bland folk för min gångstil är bedrövlig och att gå upp eller ner för en trappa, eller bara försöka sätta sig ner- ja det är varken vackert eller skönt! Inte nånstans! Idag tog jag min en kort tur på skidor med Greta för att mjuka upp musklerna. Första turen på skidorna för iår! :) Det va härligt! Och det hjälpte för stunden. Men inte längre.
Imorgon step dance? tveksamt. Men vem har sagt att 2013 kommer bli ett vilo år :P
Ja just nu vill jag vila resten av veckan iaf, ligga i soffan se film och äta nybakat fika haha! :) I will do it ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mums

Mums

2013-01-10 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0