I mina drömmar

Ena natten är det mardrömmar nästa helt magiska lyckodrömmar. Man kan bli helt snurrig! Och har man drömt mardrömmar kommer man knappt upp ur sängen för att man är dödstrött och när det varit en bra natt ja då vill man inte heller kliva upp, för man vill fortsätta på lyckans väg.
Imorse drömde jag om delfinerna. Jag var åter tillsammans med dom (igen) i vattnet. Vi lekte och vare sig jag eller delfinerna ville släppa taget om varandra. Det var sån lycka!!! Jag kan bara hoppas att vi återförenas inatt!
 
Det som då känns himla FANTASTISKT är att jag faktiskt kan lägga upp dessa ljuvliga bilder som är VERKLIGHET!
På varenda bild som finns på mig från denna dag så finns det också ett stort leende!
Äkta glädje!   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0