Sommarens första brud

Ja i lördags var det dags igen. Första för iår. SÅ himla KUUUUUL! Bröllop alltså! Kärleken & känslorna som finns i luften på en bröllopsdag det är verkligen något utöver det vanliga!
Nog för att jag känner en oerhörd press på mig själv att göra mitt yttersta! Frågar mig sjäv: Varför tar jag mig an såna där uppdrag, bröllop, fixa bruden på hennes största dag i livet. Skulle det va kul eller om bruden brast ut i gråt för att hon är missnöjd med mitt jobb? Ja tankarna kan vara många men när man väl är på plats så är bara allt så himla kul och lyckan att få se en strålande vacker brud som ska iväg och bli fru, säga ja till sin älskade det är magiskt! Som sagt, det är något utöver det vanliga i luften denna dag. Och efteråt längtar man massor till nästa gång! 
 
Anna som jag gjorde i lördags är en så fin tjej, vi klickade direkt. Det var verkligen ett sant nöje att få vara med på deras stora dag. Jag önskar dom  ALL LYCKA i framtiden! <3
Jag stylade hår och smink på Anna och hennes två systrar. Sedan skjusade jag dom till sommarstugan där bröllopet skulle hålla till.
Min kompis Samuel som jag jobbat med tidigare var deras fotograf vilket var jätte kul att vi fick jobba under samma tak igen! :) Han var även super snäll och skickade mig några bilder som har tagit medans jag höll på att styla dom. Dom och några jag tagit själv kommer här :)
 
Här nedanför börjar bilderna som jag tog.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0