hepp hepp!

Denna vecka består för ovanlighetens skull mest av ledighet. Om man jämför med tidigare veckor så känns det riktigt konstigt. Men det har varit två toppen dagar! Började gårdagen med att besöka frisören och göra mig lite vårfräsch på knoppen. Sedan traskade jag runt på stan för att inhandla lite påskpyssel. Vilket min tisdag bestått av- påskpysslat. Och det blev precis så bra som jag tänkt mig. Ljust och pastell färgat blandat med fåglar och kaniner. Två sköna och roliga dagar! Imorgon väntar ett roligt smink jobb för en modevisning. Jag ska även hinna planera och fixa inför torsdagens plåtning. Sen tänkte jag påskbaka lite också! 
Tänk vad mycket man kan göra med lite ledig tid ;) haha
 
Bilder från veckans två första dagar.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0