Pyssel - fröken

Ja det kan hända att det är jag! Men det är ju bara hur kul som helst!
Jag har under förmiddagen suttit och målat ägg som nu också hänger i påskriset. Jag ville göra dom lite annorlunda. Lite mer jag. Och här nedan kan ni se resultatet. Jag tyckte det va så himla kul att jag var tvungen att spara 4 ägg tills på söndag då jag tänker måla igen. :)

 
Sminkningarna till modevisningen gick galant! Ursöta modeller som blev otroligt nöjda. KUL! :D
Och igår var det fotodags. Stylade Anna i både smink, hår och kläder. Längtar tills jag får se bilderna. Har en som jag tog med mobilen iaf så ni kan se redan nu på ett ungefär hur hon såg ut :)
TREVLIG HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0