senaste plåtningen

Förrut måste jag ha haft all tid i världen. 
Tyckte jag så ofta hade tid att vara kreativ, skapa massa olika makeuper, måla, bli fotad, mm sånt som jag älskar att fördriva tiden med. Eller kan det kallas "lathet" så det är därför det inte blivit av..? Jag tänker försöka ändra på detta, lite i smyg så att tiden inte märker av vad jag pysslar med.
Och saken är den att jag faktiskt blev plåtad för sisådär två veckor sedan. Fotografen hette Emil Nyström och det va första gången som jag stod framför hans kamera. En grymt duktig kille som kan sin grej. Han ville ta enkla och rena bilder. Inga krussiduller bara snygga bilder, helt enkelt! Tycker att vi lyckades rätt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0