Hello Friday!

Ute är det riktig snöyra idag! Men vad gör väl det när man kan vara inne och bara må gott. Nog för att jag tycker det är lite härligt ändå. Det där med snöyra. Jag var ute och skottade tidigare idag samtidigt som jag busade med hundarna. Friskt och uppiggande! En stund. Sen går man in i värmen, tänder ljus, dricker en kopp varmchoklad och virar in sig i en filt och bara myser i en enda stor hög på golvet!
Ungefär så har min dag sett ut.
Livsnjutare.
Denna veckan jobbade jag på shoppen endast i måndags. Så imorse fick jag ett il. Tydligen gått för många dagar ostylad ;) Sminkade och fixade håret. Tog lite bilder. Sen tvättade jag bort allt och borstade ihop håret i en tofs. Dagens korta kreativa stund. haha

 
 Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0