Livets viktiga uppgift som förmedlare

Som så många av er vet så är jag en riktig djurälskare! Att få vara i närheten av ett djur, tamt eller vilt. Sitta och skåda djurens beteenden eller bara höra på vacker fågelsång. Alla detta gör mig väldigt gott i själen. Jag känner mig lyckligt lottad som under hela min uppväxt har haft turen att få ha många djur omkring mig. Att växa upp på en bondgård mitt bland höns, hästar, hundar, katter, grisar, tjurar och alla deras ursöta ungar. Det var såklart inte så lättsamt och roligt alla gånger men jag fick lära mig mycket om livet och det var ett liv jag inte ville vara utan.
 
Förra året började en "ny" resa för mig. Resan inom mig själv. Den bästa resan jag gjort i mitt liv! Jag tog tag i min förmåga att tala med djuren. I hela mitt liv har jag känt ett väldigt stakt band till djur. Jag har känt mig trygg och förstådd i deras närvaro. Och när en okänd kvinna sa till mig att "du talar med djuren" så satte det igång någonting inom mig. En nyfikenhet som var större än allt. I februari/juni förra året åkte jag därför iväg till södra Sverige och gick en grund-/fortsättningskurs i just Djurkommunikation. En helt ny värld öppnades framför mig. Och den var precis som när jag var liten. Så underbart,lyckligt, starkt, ibland ledsamt och tungt men ändå, det var det liv jag inte vill leva utan.
 
Livet som djurkommunikatör. Att få lyssna på djur som kanske aldrig fått blivit hörd. Jag kan säga er att det är helt fantastiskt vilken lycka dom visar och vilken otrolig upplevelse det är för både mig och djuret. Alla gånger! Att få förståelse för olika situationer. Att kunna få en annan slags harmoni och kontakt med sina bästa vänner.
 
Jag känner ett ansvar. En glädje. Jag vill hjälpa. Att kunna hjälpa. Under hela mig uppväxt trodde jag att det var veterinär eller djursjukskötare som jag skulle jobba med i vuxen ålder för att hjälpa och få arbeta med djur. Då visste jag inget om Livets som djurkommunikatör. Men idag vet jag bättre. Och det ger mig så mycket glädje och positiv energi tillbaka! Min uppgift som förmedlare är på alla sätt magiska. Att genom telepati kunna göra stora skillnader för både djur och människor. Det är häftigt!
Och när jag har fått bekräftelse från djurägare som ex dessa ord: "Som ägare har jag verkligen fått en annan bild. Ett uppvaknande. Jag upplever verkligen att det blivit annorlunda hemma efter detta och det är på ett väldigt positivt sätt. Det är jag väldigt tacksam över! :)"
Då blir jag alldels rörd och det jag kan göra känns ännu viktigare!
 
Jag skulle kunna berätta många fina och helt otroliga historier som jag fått uppleva.
Om du eller någon ni känner skulle vara nyfikna att testa på detta så är ni varmt välkomna att höra av er.
 
Nu önskar jag er en strålande dag fylld med kärlek! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0