Ett nytt år är här!

Ja då var vi plötsligt i januari månad!
Precis som så många andra så hade även jag, typ en miljon saker för mig där innan jul.
Vilket är charmigt om man inte stressar upp sig och istället njuter i allt vad man pysslar på med. Mysigaste tiden på året ska man ta vara på!
 
Jobbade mest hela december månad så det blev inte vidare mycket julpyssel. Men något som jag gjorde var egna adventslyktor. Jag tog fyra stycken tomma syltburkar. Klädde dem i gammalt notpapper. Limmade fast en bit spetsband på varje kant. Sedan tog jag ett gammalt tjockt juteband och knöt fast en liten bjällra i. Pyntade detta med små grankvistar. Fyllde burkarna med sand, stoppade ner ljusen och la på toppen några kottar som jag hade sprejat med lite vit färg.
Klart!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0