fantastiska midsommar

Såhär i efterhand gjorde jag helt rätt i att längta väldigt mycket till helgen som var! Den visade sig bli perfekt och helt underbar på alla sätt och vis! Lilla syster och M kom fram hit sent på torsdags natten.
Midsommarafton spenderades här hemma tillsammans, första dagen med riktig sommarvärme, som turligt nog höll i sig hela helgen! Vi åt massor med gott (premiärsitta ute och äta på altanen,tjoho!) gjorde blomsterkransar, gick promenad, och bara mådde gott av varandras sällskap!
Midsommardagen åkte vi på picknick till havet. Älsklings L somnade när vi kom dit och sov gott av havets brus i skuggan under ett träd. Väl hemma igen spelade vi kubb, hade filmkväll mm.
Söndagen tänker jag inte ens gå in på. Den var också en dag i gott sällskap! Tråkigt nog kallade vardagslivet tilbaka dom till Åre så det fick bege sig hemåt. Vi önskar att dom bodde närmre. Men är ändå väldigt tacksam för helgen som vi fick tillsammans! Och nu i sommar kommer vi ses lite mer ofta.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina barn! Jag är så glad och tacksam att ni trivs i varandras sällskap och tycker om varandra. Det betyder otroligt mycket i hela livet!! Man skall vara rädd om varandra och visa hur mycket man älskar varandra. Tusen kramar fr mamma

2015-06-24 @ 16:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0