dagens snabba pyssel

Mitt liv som mamma till världens sötaste, gladaste tjej är det bästa någonsin!
Hon är mitt A L L T!!! <3
 
Trots detta så kliar det just nu nå jäkulskt i min hjärna och mina fingrar efter att få skapa saker och vara kreativ. Jag testar lite nu och då vad jag kan hinna med. Här om veckan så virkade jag en uggla. Förra veckan målade jag lite snickarglädje.
Idag tog jag en björkkvist som fallit ner på gården, sprayade den guld och slängde på en ljusslinga. Vips fick vi en jättefin och mysig vrå här hemma. Det lilla gör så himla mycket! Både för min kreativa stimulans och för hemmet. Och när hon sover så har jag ju ändå inget bättre för mig :)
 
Med detta ljusträd så vill jag nog säga att julen och julens pysslande har dragit igång här på Liljebacken.
Det finns så mycket kul man kan passa på att göra innan snön och kylan kommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0