från ett finkalas

Här kommer ett "gammalt inlägg". Nja alltså det va längesen men uppdaterats här  på bloggen har det inte gjorts. Jag pratar om dopet som vi hade för våran älskling i höstas. Det var en väldigt lyckad och fin dag tillsammans med våra familjer. I mitt huvud fanns en tydlig bild av hur jag ville att det skulle se ut här hemma på fikabordet och tycker att jag fick till det precis så! Så det var ju skönt ( även om jag sprang runt som ett tok i pyjamans och fixade det sista 40min innan dopet skulle börja!)haha  Men jag hann både byta om och komma dit i tid till kyrkan så.. nemas problemas ;) Slutpratat. Här kommer bilderna.
Tack alla inblandade för att ni gjorde hennes dopdag så bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0