hur man uppdaterar bloggen efter ett helt års frånvaro

 ...eh det går typ inte! men jag ska "kortfattat" summera tiden som gått lite ändå!
 
2016 var året då jag var mammaledig fram till hösten. en helt fantastisk "ledighet" som verkligen gick alldeles för snabbt!!! 1 år och 8 månader var jag hemma. Det kan ju låta jättelänge och långtråkigt men eftersom jag älskar att vara hemma i vårt paradis och då tillsammans med världens bästa tjej ja då finns inte mycket att klaga på! Sen när man frilansar så kan jag ta på mig att jobba nån timme nu och då om man skulle känna för det. prima-perfekt!
Under hösten skolades min dotter in på en förskola i Hörnefors. Superfin förskola med toppen personal och fina små kompisar för henne att lära känna! Hon trivs så bra där! Eftersom jag fortfarande inte arbetar heltid (vilket jag mest troligt aldrig kommer göra i mitt liv;)) så innebär det att vi än idag får mycket tid tillsammans, det betyder allt för mig! Hon är så fantastisk, framåt, pratglad och rolig! Jag har aldrig tråkigt med denna lilla stjärna alltså!
 
Under året som gått så var sommaren den mest intensiva delen av året. Det stora fokuset var vårt bröllop. Den 16:e juli. Dagen då vi blev man och fru. Gifta. I nyåkers kyrka. Med en helt magisk middag/fest på Olofsfors Herrgård. Den dagen finns egentligen inga ord som kan beskriva den rättvis. Helt magisk och fantasktisk på alla sätt!! Så enormt mycket kärlek och underbara vänner! Låt mig få göra om dagen!, igen o igen o igen!! Det var en enorm tomhet efter denna dag då man lagt ner oändliga timmar med planering, pysslande mm. Och jag saknade redan alla. Att få en hel dag där man har alla samlade(nästan iaf). Alla som betyder så mycket för en i ens liv, och så är dom bara där! Där för att fira kärleken med oss. Det kändes konstigt men också helt helt underbart! Synd bara att tiden alltid går för snabbt när man har roligt så jag kan väl inte påstå att jag hann få kvalitetstid med alla som man önskat. Så alla ni som funderar på att gifta er- gör det!! Det är ett fantastiskt minne för livet som ni inte vill missa.
 
Sen så har det ju hänt en hel drös med andra grejer också. Jag har börjat jobba på en nystartad salong på Haga tillsammans med ett underbart tjejgäng. Jag har utbildat mig inom kosmetisk tatuering, 3d bryn. Vi har fått en ny familjemedlem, den afrikanska sandkatten Alice. Vårat hus har uppmärksammats i umeå tidningen VK samt att ett filmteam varit här och filmat in en reklamfilm. Två världssöta syskonbarn har jag fått blivit moster till också! BÄSTA! Nu är dom 4 kusiner och jag ser verkligen fram emot att få följa dom alla genom livet.
 
Nä nu räcker det med text. Lite bilder på det här. Dom togs för ett år sedan av min bästa fotograf kompis Linda-pauline! Tack och gonatt. Loveli I love you to the moon and back plus infinity<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0