En solig lördag

Wow vilken vecka det har varit!! Många långa arbetsdagar med spännande gäster stod på schemat. Det har varit full gas hela tiden så tid till mycket annat har det inte funnits ngt av. Jo i onsdags innan jobbet hann jag åka en snabb tur på skidorna igen! Yes! Det va så skönt eftersom det va så längesedan pga av den dära förkylningen.

Outfit bild från igår. Gillar mitt nya kap från Monki! Skynda och fynda! 60KR! :))

Nu är det helg och även den är fullspäckad! Men jag gillar det så klagar verkligen inte =)
Familjen är samlad, idag skiner solen och en dag på isen väntar. Skoteråkning och korvgrillning! like like
Imorgon ska vi på världssöta Lillys dop! <3

Imorse var jag och lillasyster och handlade för frukost. Bara för att vi va så duktiga som gjorde det så köpte vi oss en liten belöning: Gott sådär innan frukost ;)


Ikväll 18. 15 är det veckans sista program. Titta! Och se vem som lånat mitt halsband till programmet!
Vem tror ni?
Ebba,johanna,thomas di leva, kvällens artist eller kanske Patrik? :)

Jag gillar mitt nya rosa nagellack! Och det roliga är att jag har tre till nya som ska användas! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0