Morgonen avklarad

Jisses va seg man kan va ibland på att stiga upp. Men upp och iväg kom jag tillslut.
Men så mkt till möte blev det ju inte. Det va mest morgon mys fika med arbetskamraterna. Och snacka om fika, typ tio olika smörgåsar. Samt julmust.

Nu ska vi ut på långpromis och sedan måste vi snabbt ner på stan och inhandla sista klappen.

Tänk att varje år så är alla ute sista dagarna och panik handlar. Tycker det är rätt lustigt.

Och nu fick jag just alla clown bilderna. Jippi! =)

Bjuder därför på en klar favorit som Anderas tagit. Spana in alla hans andra fina bilder på hemsidan. http://www.fotonord.se/blogg.html



Ut och skutta! Jag ser ut som en skräckdocka! =)

btw. Jag vill ha ett par längdskidor! Men nu är det ju lite sent påkommet. 

peace out

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Denna bild är riktigt snygg! :)

Fast tycker alla clown bilderna som du har visat är snygga!

2009-12-19 @ 20:18:09
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Ja jag förstår de :) Du är grymt duktig på att sminka och som jag skrev i andreas blogg du är riktigt duktig på att modella också. Har sätt andra bilder som du har gjort. Du är väldigt mångsidig :)



Silvertejpen det gick riktigt bra, och det gjorde inte ont heller att ta bort. Bara ett visst ställe på kroppen kändes väl lite mer på :P haha

Nä, jag tror jag har kommit på det nya modet ;)

Ja jag längtar också tills jag får se bilderna. Men så som jag fick se dem i kameran var dem riktigt läckra! :D

2009-12-20 @ 13:12:55
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0