allsååång

Livet ruuuuullar i nedförsbacke just nu. Alltså det är positivt. wooop wooop
Mina dagar består just nu av att sova ut på mornarna. MINST en glass-skål per dag. Jordgubbar och mycket ledig tid.
Jag ligger på stranden, försöker få en fin jämn bränna..ingen röd flamma som driver fram. Men än gå det seeeegt. Ge mig lite brunhet på den härrra kroppen.

Lägenheten ser ut sådär än. Har iaf fixat soffan till köket, gardiner o lite sånt. Men däremot vardagsrums soffan..den verka ju farit till nån annan. Här finns det då inte.Va faaan liksom! GIve it to me. Över 2månader har gått.
 Tapeter= Beslutångest 1,2,3. Ge mig styrka att välja! Haha inte lätt. Badrumsmöbler= Beställt utan mitt godkännande. En almanacka är det vi vågat hänga upp på väggen, med häftmassa.
Idag va det cykeltur med hund på armen,bus,mys och bad dag med Sally, Anna, Emil och jag. Även Mattias bjöd på sig själv. Toppen dag! Tackar och bockar för det.

Ledig ända till på fredag efterm. Och efter en jobb helg åker vi hem till Husnäs på semester. We liiiike! wawiiwawaa.

Satt just och såg på Allsång på Skansen. Då kom första längtan tillbaka till Sthlm. Det vore iaf kul om man hade haft pengar till en kort resa fram och tillbaka. Hinna träffa vänner,syster oså. Men men innan sommaren är slut kanske man lyckats varit ner. Men Ume är toppen. Så mkt ska ni inte tro att jag längtar =P Trivs såå bra här uppe.

Nu ska jag snagga ena sidan på huvve igen. Hoppa in i duschen och sedan se So you think you can..
.

Peace out

                                                                                                   Tummen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0