choko choko

Jaha ja ny design... coooolt syster! (=
Folk tjatar och tjatar.. skriv skriv...ja men lugna er..jag har ett liv också..haha den som väntar på ngt bra..få vänta länge =P

Eller hade jag ett liv....? Jo men just det det har jag fast nu består det till väldigt stor del av arbete och städning. Jätte roligt. Ni borde testa!
Ledig idag..jippi hurra jag har varit ute och promenerat i parken..mys men ensamt. Fågelkvitter, fågelungarnas skrik efter mask, blommor överallt, lukten av sommar gjorde mig glad från topp till tå. (fast det där lät ju inte så ensamt)
 
Hemma ser det ut som en bomd har slagit ner...och nej jag har inte exploderat ngn ny cykel. Det är bara så att vi har svårt att hålla ordning på våra grejjer, plus flyttlådor och saker som jag slitit fram och aldrig fått ner i nån låda. Jaa så kan det gå.

Jag är trött! Alldeles för mkt i min hjärna. Och om nätterna drömmer jag enbart jobbiga hemska, ledsna drömmar.

På torsdag ska jag iväg tidigt på morgonen och göra ett smink&hår jobb för en fotografering....Det ska bli skooj!! =)))

Och ihelgen hoppas jag på en sista rejäl utekväll med brudarna! dansa oss loss i sthlmsnatten
Nästa vecka får jag besök hemifrån också.. mkt som händer, mkt att stå i men det är bra. Sånt gillas.

Nu tänkte jag fortsätta städa. Pumpa musik, sjunga högt och oskönt så grannarna få fnatt..jag flytta ändå snart HA!

peace out!

Jag vill ut och resa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0